О НАС   

 НОВОСТИ   

 УСЛУГИ   

 ПРОДАЖА   

 ПОНИ-КЛУБ   

 ФОТО   

 КОНТАКТЫ И РАСПИСАНИЕ ТРЕНЕРОВ   

 Новая страница   
» ПОНИ
  »  УЭЛЬСКИЕ ПОНИ    
  »  СПОРТИВНЫЕ ПОНИ    
  »  АППАЛУЗА ПОНИ    
  »   МИНИАТЮРНЫЕ ЛОШАДИ И МИНИ-ПОНИ    
» ЛОШАДИ
  »  Наши лошади    
» ПРАВИЛА, СТАТЬИ И ПОЛОЖЕНИЯ
  »  Техника безопастности    
  »  Термины и манежные фигуры, перемены направления    
  »  Правила езды в манеже    
  »  Масти лошадей    
  »  Положение о Государственной Племенной Книге шетлендских пони    
  »  Правила поведения в конюшне и на ее территории    
» СОРЕВНОВАНИЯ
  »  КУБОК КСК "ВЕРОНА", посвященный дню рождения клуба. 2024 г.    
  »  КУБОК КСК "ВЕРОНА", ПОСВЯЩЕННЫЙ ДВАДЦАТИЛЕТИЮ КЛУБА. 2023 г.    
  »  VERONA OPENS STARS - 2022    
  »  VERONA OPENS STARS - 2021    
  »  VERONA OPENS STARS - 2020    
  »  VIII НАЦИОНАЛЬНЫЙ ЧЕМПИОНАТ РОССИИ    
  »  Учебно-тренировочные сборы для всадников на лошадях класса пони    


Главная

Задайте свой вопрос, или оставьте комментарий!

Вопросы и ответы

01-07-2020 Wally (email: orlando1k@yahoo.com)
Вопрос: Languages http://plotgaming.uw.hu/forum/viewtopic.php?p=58 dreamamateurs It will be a long time before the electric car will become a first family car, mostly they are used as second cars for the well off people so why give them a £5.000 subsidy, they do not contribute towards road maintenace as pay no road tax, they only pay 5% VAT on electricity to charge them when electricity is going to be in short supply, they do pay fuel duty and VAT like the petrol/diesel car, despite this they still get the £5K subsidy. These cars are not as green as they claim as battery manufacture and disposal is not cheap and I doubt any of these cars will have a long life like many present cars do. The electricity they use is also subsidised by all households with green tax on energy and going to get worse.









Designed by www.equisite.ru