О НАС   

 НОВОСТИ   

 УСЛУГИ   

 ПРОДАЖА   

 ПОНИ-КЛУБ   

 ФОТО   

 КОНТАКТЫ И РАСПИСАНИЕ ТРЕНЕРОВ   

 Новая страница   
» ПОНИ
  »  УЭЛЬСКИЕ ПОНИ    
  »  СПОРТИВНЫЕ ПОНИ    
  »  АППАЛУЗА ПОНИ    
  »   МИНИАТЮРНЫЕ ЛОШАДИ И МИНИ-ПОНИ    
» ЛОШАДИ
  »  Наши лошади    
» ПРАВИЛА, СТАТЬИ И ПОЛОЖЕНИЯ
  »  Техника безопастности    
  »  Термины и манежные фигуры, перемены направления    
  »  Правила езды в манеже    
  »  Масти лошадей    
  »  Положение о Государственной Племенной Книге шетлендских пони    
  »  Правила поведения в конюшне и на ее территории    
» СОРЕВНОВАНИЯ
  »  КУБОК КСК "ВЕРОНА", посвященный дню рождения клуба. 2024 г.    
  »  КУБОК КСК "ВЕРОНА", ПОСВЯЩЕННЫЙ ДВАДЦАТИЛЕТИЮ КЛУБА. 2023 г.    
  »  VERONA OPENS STARS - 2022    
  »  VERONA OPENS STARS - 2021    
  »  VERONA OPENS STARS - 2020    
  »  VIII НАЦИОНАЛЬНЫЙ ЧЕМПИОНАТ РОССИИ    
  »  Учебно-тренировочные сборы для всадников на лошадях класса пони    


Главная

Задайте свой вопрос, или оставьте комментарий!

Вопросы и ответы

17-04-2020 Arlen (email: francesco8m@aol.com)
Вопрос: Could you ask him to call me? http://xxxnx.fun/pornotalpa/ mobiporn The government says that HS2 will free up capacity by taking the long distance trains off existing lines and on to the new high speed line. But this will not help Waterloo, which is in south London. And there is a debate over whether the increased capacity adds up. Most of the trains packed on to commuter lines are stopping services that cannot move on to HS2. A minority are long-distance services - only about a quarter on the West Coast Main Line, according to Network Rail. Therefore its impact will only be "marginal" in relieving the existing lines, according to the HS2 Action Alliance. And marginal gains are not why you spend £50bn.









Designed by www.equisite.ru