О НАС   

 НОВОСТИ   

 УСЛУГИ   

 ПРОДАЖА   

 ПОНИ-КЛУБ   

 ФОТО   

 КОНТАКТЫ И РАСПИСАНИЕ ТРЕНЕРОВ   

 Новая страница   
» ПОНИ
  »  УЭЛЬСКИЕ ПОНИ    
  »  СПОРТИВНЫЕ ПОНИ    
  »  АППАЛУЗА ПОНИ    
  »   МИНИАТЮРНЫЕ ЛОШАДИ И МИНИ-ПОНИ    
» ЛОШАДИ
  »  Наши лошади    
» ПРАВИЛА, СТАТЬИ И ПОЛОЖЕНИЯ
  »  Техника безопастности    
  »  Термины и манежные фигуры, перемены направления    
  »  Правила езды в манеже    
  »  Масти лошадей    
  »  Положение о Государственной Племенной Книге шетлендских пони    
  »  Правила поведения в конюшне и на ее территории    
» СОРЕВНОВАНИЯ
  »  КУБОК КСК "ВЕРОНА", посвященный дню рождения клуба. 2024 г.    
  »  КУБОК КСК "ВЕРОНА", ПОСВЯЩЕННЫЙ ДВАДЦАТИЛЕТИЮ КЛУБА. 2023 г.    
  »  VERONA OPENS STARS - 2022    
  »  VERONA OPENS STARS - 2021    
  »  VERONA OPENS STARS - 2020    
  »  VIII НАЦИОНАЛЬНЫЙ ЧЕМПИОНАТ РОССИИ    
  »  Учебно-тренировочные сборы для всадников на лошадях класса пони    


Главная

Задайте свой вопрос, или оставьте комментарий!

Вопросы и ответы

12-02-2021 Roderick (email: quincyevz@gmail.com)
Вопрос: magic story very thanks http://www.geoproblems.eu/stmap_14uormyb.html?salbutamol.naproxen.viagra.crixivan buy aygestin But there’s a key part of the economics of journalism which I haven’t covered yet — and that’s the question of costs, specifically the costs of producing the stuff. On its face, journalism is a classic scalable commodity: once I’ve written this post, for instance, it can be read by a million people as easily as it can be read by ten. And so if it’s published by a big journalistic organization with wide reach, ideally one where a substantial and talented business team can help build lots of pageviews which they then sell to deep-pocketed advertisers, then a fixed cost (me) should be able to support lots more revenue than I could at a smaller site.









Designed by www.equisite.ru